Manglende bestillingsbekreftelse

Hvis du ikke mottar din ordrebekreftelse umiddelbart etter at bestillingen er fullført, kan det skyldes:

  1. Du har faktisk mottatt en ordrebekreftelse, men den ligger bare i din "Søppelpost"- eller "Spam"-mappe.

    Hvis den ikke er i noen av disse mappene, vennligst kontakt oss på e-post: kundeservice.norge@sport24.eu.com

  2. Du har ved et uhell skrevet feil e-postadresse – men hva bør du gjøre?

    Send en e-post til: kundeservice.norge@sport24.eu.com med emnet "ENDRE ORDREN", og oppgi telefonnummeret som ble brukt for bestillingen og (selvfølgelig) riktig e-postadresse.

  3. E-postserveren vår har ved et uhell ikke generert en e-post for deg – hva bør du gjøre?

    Hvis det har gått mer enn 5 minutter siden betalingen ble fullført, vennligst send en e-post til: kundeservice.norge@sport24.eu.com - med emnet "MANGLENDE ORDREBEKREFTELSE", og oppgi telefonnummeret som ble brukt for bestillingen.

Hos SPORT 24 har vi noe for hele familien. Se vårt store utvalg